Nespokojenost s veřejnou dopravou
Připomínky se týkají zajištění dopravní obsluhy území, návaznosti spojů veřejné dopravy, dodržování jízdních řádů a dodržování přepravního řádu.
V této věci je oprávněn jednat občan.
Splnění všech požadovaných náležitostí.
Podejte písemnou stížnost na příslušný úřad, při osobní návštěvě lze stížnost vznést i ústně.
Pokud se stížnost týká tramvajové, trolejbusové nebo městské autobusové dopravy, kontaktujte úřad příslušného města.
Jestliže se problém týká regionální železniční dopravy nebo meziměstské autobusové dopravy, obraťte se na krajský úřad.
V případě nespokojenosti s dálkovou železniční dopravou, která je provozována v závazku veřejné služby, se obraťte na Ministerstvo dopravy.
Údaje obsažené v podání musí být co nejpřesnější a konkrétní, zvláště jedná-li se o připomínku, která má charakter stížnosti.
Předepsané formuláře nejsou stanoveny.
Správní ani jiné poplatky nejsou stanoveny.
Lhůty stanovují vnitřní předpisy jednotlivých úřadů, zpravidla se jedná o lhůtu do 30 dnů.
Další účastníci postupu nejsou stanoveni.
Další činnosti nejsou stanoveny.
Stížnost lze zaslat na e-mailovou adresu příslušného úřadu.
21.02.2013
Bez časového omezení.
V roce 2023 platí sazby pro místní poplatky stejné jako v předchozím roce:
poplatek za komunální odpad:
500,- Kč za osobu, výjimku tvoří děti, které v roce 2023 nedosáhnou 15 let, pro které sazba tvoří 250,- Kč;
poplatek za psa:
100,- Kč za 1. psa, za každého dalšího 150,- Kč;
poplatky je možné uhradit do 31.3. 2023 hotově v úředních hodinách v pondělí 8:00-11:00 a čtvrtek 16:00-17:00 nebo na účet 25628611/0100, VS je číslo popisné.