pondělí | 8:00 – 11:00 | přítomnost starostky/místostarostky |
čtvrtek | 16:00 – 17:00 | přítomnost starostky/místostarostky |
Žádost o poskytnutí informace se podává
Není-li žadateli na ústně podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci poskytnutou na ústně podanou žádost za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
Obec Trpík vydává m.j. obecně závazné vyhlášky, které mají povahu právních předpisů. Vznikem a účinky se tyto právní akty odlišují. Jedná se o statutární předpisy (statuty), vnitřní předpisy (interní instrukce, směrnice, pokyny), veřejné vyhlášky a jiná opatření.
Nová úřední deska, Stará úřední deska, Sbírka právních předpisů
Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informací, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.
Vzor licenční smlouvy dle § 14 a zákona č. 106/1999Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
V roce 2023 platí sazby pro místní poplatky stejné jako v předchozím roce:
poplatek za komunální odpad:
500,- Kč za osobu, výjimku tvoří děti, které v roce 2023 nedosáhnou 15 let, pro které sazba tvoří 250,- Kč;
poplatek za psa:
100,- Kč za 1. psa, za každého dalšího 150,- Kč;
poplatky je možné uhradit do 31.3. 2023 hotově v úředních hodinách v pondělí 8:00-11:00 a čtvrtek 16:00-17:00 nebo na účet 25628611/0100, VS je číslo popisné.